4 Februari


Att människor som egentligen ska få mig att må bra kan få mig att må så dåligt. Ush ja gillar inte det här. Dumma er.

Suck samhällsprovet idag kan ha gått hur som helst. Skrev 7 sidor så något borde ju vara okej. Men man vet ju aldrig med henne. Förövrigt en helt okej dag. Suttit och pratat hela dagen. Håltimma i nästan 3 timmar som vanligt de här veckorna innan lovet. (Frivillig idrott) Vi satt och pratade de timmarna. Det var trevligt.

Ush filmkunskaps papprena ligger och skriker efter mig på mitt rum. Jag borde verkligen ta tag i det...


Funderar på att gå till affären och sen måla naglarna svarta som i protest. Allt för att ge tillbaka. De lär väl bara slå tillbaka på mig själv i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback