5 Februari


Åh vilken rolig dag det har varit! Har haft aktivitetsdag i skolan. Har springit runt på stan och över allt och gjort massa uppdrag. Alla roliga snygga bilder kommer imorgon. Ååh då ska jag berätta mer också.

ush nu är klockan jätte mkt. Jag borde sova, sovit för lite och alldeles för dåligt. Jag är så sjukt trött. Imorn på frisörkundpasset kommer franska utbytesstudenter, och det har jag ingen lust med. Vi ska såklart klippa dem. Hur fasen ska vi kunna kommunicera med varandra. Jag kan inte franska och fransmän är ju inte direkt kända för sin engelska. Jag vill inte, inte.


Imorn kommer Carl äntligen. Får jag äntligen lugn och frid i själen. Jag ska direkt somna i hans armar. Längtat hela veckan. Han kanske kan få en puss eller två först ^^ 

Nu är jag deppig. Blir alltid det när jag lyssnar på en speciell låt. Den får mig att minnas så mycket. Texten är så slående.

Jaja nu ska ja nog säga godnatt till mina kära vänner på msn.


Grattis Melina förresten! Åh herregud :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback