8 Februari

Söndag åter Söndag. Alla vet ju att jag inte gillar söndagar. Nu efter att Carl har åkt så måste jag alltid plugga, hum det går aldrig speciellt bra. Shit jag har hur mkt som helst och nu lär ja ju inte komma igång. Imorn är det praktik igen så då är jag helt förstörd när jag kommer hem. Men då måste jag plugga för jag har prov i handel på tisdag. Ush så onödigtämne! Vi gör inget som vi har nytta av. Jaja snart sommarlov!

I torsdags hade vi aktivitetsdag i skolan. Det var super roligt ! Vi var grupper om 5 st som fick ett kvurvet som innehöll massa uppdrag vi skulle genomföra och dokumentera det med bilder. Vi fick så snygga bilder. Och vi klarade alla uppgifter!

Helgen har varit lugn. Igår var Carl och jag hemma hos fredde och såg melodifestivalen. Jaa jag säger inget mer. Fan så dåligt :P  Ush jag är ju inte heller avundsjuk på Fredde som åker till Thailand imorn och stannar i 17 dagar! Nej inte alls,jag älskar ju slask och kyla.

Här är lite bilder från aktivitetsdagen!




"Fota Gruppen på motionscyklar på ett av stans gym"


"Fota gruppen tillsammans med en Busschaufför"


"Fota Gruppen utklädda till luciatåg" Vi tog det på största allvar och var i pingstkyrkar och hade dopklänningar på oss. Vi ägde alla på det uppdraget!  Eller vad säger ni, visst är vi snygga!?



Det var massa mer uppdrag och bilder men det får räcka.


Det kan bli lite tajt med uppdateringar under de närmsta dagarna, massor att göra men jag ska försöka!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Awww I love these photos!! vilken rolig dag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback