ÄNTLIGEN !

FREDAG ! Äntligen, som jag längtat. Under de senaste dagarna har jag sovit totalt kanske nio timmar, ca 3 h per natt. Snacka om mycket plugg! Filmkunskpen pluggade jag som fasen på.. men jaa det gick ju bra. Gjorde provet igår och fick resultatet idag. Hej IG. Kul då. Typ mitt första ig. Känns ju kul nu när man faktiskt pluggat som en galning. Skönt att kursen snart är slut ! Idag fick vi sluta en hel timma innan vi skulle ha gjort. Det var välbehövligt. Vi kör alltid till 16 eller till och med över ibland på fredagar. Det är inte så skojigt

I alla fall förutom att det känns som jag ska svimma för att jag är så trött så är jag på rätt bra humör. Imorse på frisör så fick vi ta oss ann Stil Och Trend 2orna. Jag klippte en tjej som hette Erika, som jag kände igen från Ektorp. Sen hjälpte jag Hanna och Linda med deras kunder som skulle färga och tona med massa olika färger. hjälp vi kom iväg därifrån kl 13. Vi slutar lektionen 12. Haha det var roligt i alla fall. 

På onsdag ska Hanna och jag fixa varandras hår. Det är väldigt kris med min milslånga utväxt! Det ska bli skönt. Antagligen kommer jag att bli mer rödhårig. Köp färg är inge kul att ha och göra med men är det kris så är det. Hade egenhårvård i skolan i går men vi var alldeles för trött för att hålla på. Men det blir nog bra !

Lägger upp en bild på mitt hår som jag hade idag senare. Det är lite sådär  som man hade på mellanstadiet som ser ut som man stoppat huvudet i en kontakt. Men kan inte bestämma mig om det är snyggt eller inte. Eller rättare sagt, om jag är för gammal för det.

Nu ska jag gå och fixa lite i mitt rum och med mig själv innan Carl kommer. Jag har lust att åka och att överaska honom sen. Länge sen jag kom och mötte honom vid bussen. Oj va länge sen det var. Det vore mysigt.

Imorn är det alla hjärtans dag !!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback