Ready? Let's roll onto something new


Ska snart gå och handla. Yay sånt är väl så himla roligt.

Tänkte på en sak medan jag satt och lyssnade på musik. För att få er att kommentera, vilket ni aldrig någonsin gör så tänkte jag att jag lägger in en mening eller några rader från den låt jag lyssnar på just då ja skriver inlägget. Antagligen lär ni inte kommentera och gissa vilken låt det är men jag gör ett försök i alla fall !  Om ni inte kommer ihåg vad låten heter så säg artisten/gruppen. Kom igen nu då gissa !
 
För att göra det lite lättare för er så tar jag refrängen den här gången. Lycka till ! ;D
"Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential "

Det var väl inte så svårt när ni till och med fick refrängen ?  :D

PUSS !

Kommentarer
Postat av: Carl

Nää d va ju för lätt det är ju the killers med sombody told me!

2009-02-09 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback