Tisdagsmorgon!

Godmorgon ! Idag har jag sovmorgon till 10.50. Jag passade på att gå upp extra tidigt så jag hade tid att plugga till handelsprovet som är andra lektionen.  Det var inte så svårt att plugga in så jag hoppas att provet kommer bli lätt. Vilket jag tror att det kommer bli. Det är en så onödig kurs. Vi har läst om öppetköp i typ ett halvår nu. Yay.

Idag tänkte jag köra på en mer avslappnad stil. I alla fall sminket. Jag har jämt så mycket sminkt, väldigt krafigt sminkade ögon. Men idag kör ja bara på foundation rouge och mascara. Det känns riktigt ovant.  Vi får se hur jag klarar dagen ;D

När jag kommer hem från skolan måste jag återigen plugga plugga plugga ! Filmkunskap Filmkunskap och Svenska. Toppen.

Vill bara säga Grattis till Cecilia som tog körkort i fredags ! GRATTIS ! Jag saknar dig.  Det var några månader sen vi sågs tyvärr. Gamla bästisar som bor 20 meter ifrån varandra bara glider isär. Ush vi får ta tag i oss nu !

Och ett Stort jätte Grattis till Melina!! :D


Nu ska jag kolla igenom papprena en gång till sedan ska jag ta en promenad till skolan. Jag hatar att det är snö och is ute, det går ju inte att cykla. Men nu får jag ju ännu mer motion!

 den mer "naturligt" sminkade jag.


Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Carl

Va fin du var i mindre smink :D

2009-02-10 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback