22 januari

Filmkunskap och föreläsning i aulan var allt vi hade idag. Iof var föreläsning mellan 10.30 och 14. Den handlade om kläder hår och smink.  Ärligt var det skit tråkigt. Huuuur lyckas man med det ? Det är tre saker som jag ääääälskar. Men bara visa en fashion bild är inte speciellt lärorikt. Det kan jag göra hemma. Jaja.

Snart bär det av till friskis, för första gången i år. Shit vad jag har blivit slö. Det finns inte ord. Slö med allt över huvudtaget. Jag gör inget som jag bör göra längre. Tränar inte, pluggar inte (tänker att det får gå som det går) Vad är det för dum inställning?!  Men idag ska jag till friskis och gå på Emmas pass ! Så kul att hon har blivit ledare! :D


Misslyckad jag känner mig nu när jag tänker efter hur lat jag har blivit. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: fredrica

hej snutt! Vi skulle väl setts igår? Jag ringde din mobil men den var inte på? Kan du ser på tisdag? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback