25 Januari

Puuh kom hem från träningen för en stund sen. Det var roligt och utmattande. Idas mamma var på passet också så  jag fick skjuts hem. vilken lyx !

Idag åkte älskling hem som alla andra söndagar. Lika tråkigt varje gång. Ush bo i norrköping babe! Men bara typ 5 dagar kvar =)

På Fredag fyller min moster 50 så vi ska dit och gratta henne stort :D  väldigt trevligt.

i onsdagas så var våran dramagrupp på Cabaré. Jag hade inte väntat mig att det skulle vara någe vidare bra. Jag är inte så förstjust i teater. Men vad fel jag hade !  Den var riktigt bra, och ROLIG! Veronica och jag satt och garvade. Alla dansare var så himla bra. Killar som var utklädda till tjejer. bara trosor, strumpebandshållare klackskor, lösbröst peruk och maaaassa sminkt. Dö bra:D


Ush den här veckan har jag så mkt att göra. Måste skriva en lista om jag ska kunna hålla ordning på allt. Nu känns allt väldigt förvirrande. Det hemskste av allt som ja typ dör av är att vi har två stora prov i filmkunskapen+ ett mindre.  Två av dem är MUNTLIGA. Fy fan vad jag mår dåligt. Hur ska jag klara av det här nu då :S Det kommer jag inte att göra. Måste prata med Christer. Jag kan inte stå där och babbla. Det går inte :O 

Nu ska jag nog hämta min lilla rosa almanacka så ska jag skriva upp allt jag har att göra ! 


So long!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback