29 Januari


Mina naglar är i desperat behov av att fixas till. Men jag har inte ens tid till att måla ett lager med nagellack och sen vänta på att det ska torka. Det är bara masa pluggande som gäller. Jag har mer ångest över att jag bör plugga än vad jag egentligen pluggar. Oj va deppig o tjatig jag har blivit om allt pluggande. Ush.

Inatt hade ja en såndär harmonisk dröm som jag var så inne i sen när klockan ringde klockan 5 imorse så visste jag inte var jag var, jag visste inte om jag drömde. Jag blev jätte ledsen när jag förstod att jag var tvungen att gå upp om en timma (ja jag drar mig i en timma, MINST!)  Jag minns inte riktigt drömmen men jag minns den härliga känslan. ÅH!

Igår köpte jag en så fin ring. Massa olka nyanser av blå glittriga stenar. Billig skit men den var väldigt fin iaf. Får lägga upp en bild nån dag.

Imorn är det 50 års fest. Moster som fyller år. Det ska bli trevligt att gå dit. Trevligt att träffa massa folk som man inte harsett på flera år.


Innan jag börjar med pluggandet ska jag måla naglarna. Har kundpass imorn och om jag har en kund kan det ju vara trevligt och se lite hyffsad ut om händera. Men först ska jag gå och diska efter middagen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback