Dålig uppdatering

Som om det vore första gången jag är dålig på att uppdatera, men det här var ju löjligt länge !

Ush nu är det en sånhär deppkväll. Jag hatar söndagar! Jäkla söndags ångest. Måste sätta igång med samhällsarbetet och läsa ut min dumma svenska bok som handlar om en tjej på medeltiden. Bara massa hon var dotter till bla bla som var son till bla bla som hade en farfar som hette såhär ... och som bodde på den här gården. Dumma bok.

Jag vill ha vår och ljus nu! Jag hatar mörker och grått väder. Man blir så deppig. Jag vill bli helt frisk nu också så jag kan sätta igång med träningen på allvar igen. Jag har fuskat så sjukt mycket på senaste tiden. Det blir hårdkörning sen !
Köpt nya kläder och allt !

Snart påsk oj då. Den veckan är så farlig massa godis hela tiden. Nej, helst av allt vill jag ha ett par glasögon i mitt påskägg!

Jag vill umgås med Hanna nu på direkten så jag kan skratta och må bra ! Tisdag känns långt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback