Snart lov !

En vecka kvar till lov ! Så skönt. Ett samhällsarbete som ska in på onsdag bara. Känns skönt att de bara är det.

Det har varit krångel om hur det ska bli på lovet med mig och carl. Men nu verkar det ha löst sig. Först åker jag till honom på fredageftermiddag och sedan följer han med mig hem på lördag och stannar till torsdag sen på torsdag kväll åker vi hem till honom igen ^^ Det ska bli mysigt !

På fredag ska vi börja sminka på makeupen! Nu har vi vara hållt på med huden och lite färganalyser och ansiktsbehandlingar. Det är så sjukt roligt!  Jag älskar det jag skulle kunna stanna hur länge som helt på de där lektionerna! LOVE LOVE LOVE!

Nu är jag jätte sugen på att köpa smink! Blir en runda på make-up store nästa helg tror jag nog ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback